
Een Nederlands icoon met een rijke geschiedenis
brand identity • packaging designAlbert Heijn staat al jarenlang synoniem voor kwaliteit en innovatie. De missie van Albert Heijn is helder: Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen! Onze uitdaging? Deze kernwaarden vertalen naar eigen merkdesign dat flexibel en krachtig is, zodat het in elke productcategorie zijn unieke rol kan spelen.

Traditie met een moderne, eigentijdse twist.


Wij hebben het glutenvrije assortiment van Albert Heijn vernieuwd met een frisse restyle. Door emotie, smaak en toegankelijkheid toe te voegen, is de uitstraling verzacht zonder afbreuk te doen aan de herkenbaarheid. Het gebruik van iconische typografie en de herkenbare turquoise kleur zorgt voor een sterke visuele eenheid. Een design dat vertrouwen, positiviteit en inspiratie uitstraalt.

‘Elk product in zijn of haar kracht zetten’

Met het redesign van Albert Heijn’s bonenassortiment hebben we de categorie weer op de kaart gezet. Het design biedt inspiratie, is smaakvol en opvallend. Elke variant heeft zijn eigen unieke karakter door gedurfde kleuren en iconische fotografie. Het resultaat: opvallende verpakkingen die de categorie verrijken en klanten uitnodigen om bonen te ontdekken.