Potje genieten
brand identity • packaging design
Uitdaging
Chicken Tonight is niet alleen een merk maar ook een ‘way of life’. Het merk neemt je mee in een emotie die je aanzet tot ideeën. De vraag ‘wat eten we vandaag’ wordt direct beantwoord door de consument op een toegankelijke, positieve manier de hand te reiken.
Dat is een potje genieten!
Optimisme – Gemak – Vertrouwen – Inspiratie
‘Optimisme in een potje’
Opgefrist naar deze tijd. Meer authoriteit, smaak én karakter.
‘Inspiratie en overtuiging’
Met prachtige food-fotografie inspireer je je consumenten om uit te proberen én te variëren. Met doordachte styling raak je een emotionele snaar. Onmisbare ingrediënten die zorgen voor verrassing, inspiratie, vertrouwen en overtuiging.
‘Let’s get some chicken tonight’
We hebben Guts&Glorious gevraagd voor een re-design voor ons merk Chicken Tonight om het merk weer 'fit for the future' te maken. Zij hebben in eerste instantie een kritische analyse gemaakt van hoe het merk in de markt staat en hebben het umfeld goed in kaart gebracht. Zij hebben kritisch naar onze behoeften geluisterd, maar acteerden op de behoefte van het merk. Nadat duidelijk was hoe we Chicken Tonight moesten positioneren, hebben zij diverse conceptrichtingen gepresenteerd. Het resultaat is een sterk merk dat weer in zijn kracht staat.Sanne Westdijk