brand & packaging design

welcome@gutsandglorious.nl
1 4

Simply positive

brand name • Identity • packaging design
Uitdaging

Soms is iets goed zoals het is. Niks ingewikkelds, gewoon mooie verantwoorde ‘niks aan de hand’ sappen die een glimlach op je gezicht toveren. Niet omdat het product zo bijzonder is, maar omdat het je missie als merk is om een beetje positiviteit de wereld in te sturen.

It’s just simply good!

‘Less is more’

Door de initiatiefnemers is ons gevraagd een logo en verpakkingslijn te ontwikkelen die toepasbaar is over meerdere productcategorieën. Daarbij moet de boodschap zijn dat het om verantwoorde producten gaat zonder overbodige kunstmatige toevoegingen. Optimistische producten waar je blij van wordt.

Vanuit hun positionering hebben wij in eerste instantie een duidelijke mission statement gecreëerd; Simply positive. Vanuit die gedachte hebben wij het logo ontwikkeld en de verpakkingen van 2 varianten sap. Het logo heeft een verwijzing naar een glimlach en als pay off hebben we ‘simply good’ toegevoegd. Voor de sappen hebben we gezocht naar een manier om de vruchten op de meest simplistische manier af te beelden, een minimale verwijzing naar de inhoud, just simply good.

 

 

‘It’s just simply good’

For the love of brands.