brand & packaging design

welcome@gutsandglorious.nl
1 4

De romantiek van het worst maken

brand identity • packaging design
Uitdaging

Ambacht, expertise en herkomst vloeien samen in de nieuwe verpakkingslijn van Huls. Nuchter, maar verfijnd komen kwaliteit en vakmanschap tot hun recht op alle verschillende proposities. Precies zoals de worst-makers van Huls hun producten bereiden. Deze waarden zitten versleuteld in het merk en in de verpakkingen.

Romantiek – Ambacht – Experts – Herkomst – Liefhebbers – Kwaliteit

Van de beste slagers uit Vlagtwedde.
Ambachtelijke producten in een modern jasje met behoud van de authentieke waardes binnen de wereld van het worstmaken.

Droge worst maken is een ambacht die passie, geduld en een kritische blik nodig heeft. De worstmakers van Huls hebben dit allemaal. Vanuit hun passie voor het vak staan zij voor kwaliteit en vakmanschap.

Iedere droge worst heeft zijn eigen karakter

Alle proposities van Huls zijn vanuit de missie ‘romantiek van het worst-maken’ ontworpen. Ieder met zijn eigen ‘look and feel’, maar verbonden als merkeenheid.

G&G is een team van kennis, ervaring, vakmanschap en creativiteit. Ze zijn grondig, kritisch en hebben goede kennis van de markt. We ervaren de samenwerking als zeer prettig!
Jo-Anne van der Laan
For the love of brands.