brand & packaging design

welcome@gutsandglorious.nl
1 4

Voor een plasticvrije wereld

brand identity • packaging design
Uitdaging

Goede producten verdienen een even zo goed podium. Dat podium hebben wij gebouwd op de merkwaarden van het merk Johannes. Johannes staat voor puur natuur, heeft niet alleen oog voor de beste producten, maar ook voor de wereld waarin we leven. Met de duurzame verpakkingen en de sympathieke grafiek creëerden wij een statement. Zorg goed voor jezelf en voor de wereld!

Kernwaarden

Duurzaam — Positief — Toegankelijk — Vrolijk – Optimistisch

Duurzame verpakkingen zijn de toekomst!

De kraft-kleurige doosjes zijn voorzien van een simpele banderol en eenvoudige, sympathieke illustraties. Het logo van Johannes is vriendelijk, optimistisch en persoonlijk. Door gebruik te maken van slechts twee drukgangen behouden de verpakkingen van Johannes hun puurheid en toegankelijkheid.

Iedereen moet de mogelijkheid hebben om beter voor de wereld te zorgen. Zo dragen we bij aan een plasticvrije toekomst.
Johannes Janssen
Uniek betrokken, uitgesproken anders, eigenwijs goed!
For the love of brands.