
De leukste boodschap!
private label packaging design
Uitdaging
Bij Jumbo kom je voor de leukste boodschap. Iedere categorie heeft hierin haar eigen uitdagingen wanneer het gaat om toegankelijkheid, kwaliteit, sympathie en verrassing. Aan ons de taak deze waarden te bewaken als onderdeel van het merk DNA.

Differentiatie en eenheid gaan hier hand in hand. Overtuigend in kwaliteitsbeleving en smaakvol binnen de verschillende segmenten. Iconisch en krachtig. Verbonden door liefde voor koffie.
‘Liefde voor koffie’



‘Design is having fun within boundaries’







Gemak – Vers – Fun – Inspiratie – Leukste boodschap

Unique story – Unique design



‘Van schil tot schoon’
Design met een missie. Heldere boodschap, helder design. Iconisch en duidelijk.





Hoe vertaal je een mooie, maar uitgebreide missie naar een heldere en overtuigende boodschap? Een boodschap die de consument in één opslag nieuwsgierig maakt én duidelijk maakt wat de essentie is?
Door binnen de categoriecodes van het smaakvolle koffieschap toch de conventies te durven doorbreken zonder vervreemdend te zijn, maar wel met de juiste attentiewaarde.


Sabine Simons - Jumbo private label manager
Bij Guts&Glorious zitten echte merkenbouwers. Ze zijn creatief, professioneel en flexibel. Met hun passie voor design en ervaring en kennis van de markt weten ze ons iedere keer te verrassen met goed design. En daarbovenop zijn het ook nog eens hele fijn mensen om mee samen te werken.