De leukste boodschap!
private label packaging design
Uitdaging
Bij Jumbo kom je voor de leukste boodschap. Iedere categorie heeft hierin haar eigen uitdagingen wanneer het gaat om toegankelijkheid, kwaliteit, sympathie en verrassing. Aan ons de taak deze waarden te bewaken als onderdeel van het merk DNA.
Differentiatie en eenheid gaan hier hand in hand. Overtuigend in kwaliteitsbeleving en smaakvol binnen de verschillende segmenten. Iconisch en krachtig. Verbonden door liefde voor koffie.
‘Design is having fun within boundaries’
Een feestje op het schap!
Unique story – Unique design
‘Van schil tot schoon’
Design met een missie. Heldere boodschap, helder design. Iconisch en duidelijk.
Gemak – Vers – Fun – Inspiratie – Leukste boodschap
Sabine Simons - Jumbo private label manager
Bij Guts&Glorious zitten echte merkenbouwers. Ze zijn creatief, professioneel en flexibel. Met hun passie voor design en ervaring en kennis van de markt weten ze ons iedere keer te verrassen met goed design. En daarbovenop zijn het ook nog eens hele fijn mensen om mee samen te werken.