![](https://gutsandglorious.nl/wp-content/uploads/2023/08/576x1024_RomyLola_Main.png)
Imaginary friend
brand identity • packaging design
Uitdaging
Wijn die tot de verbeelding spreekt. Voor Bidfood creëerden wij het wijnmerk Romi&Lola. Romi speelt de hoofdrol met haar imaginary friend Lola als sidekick. Aandoenlijk, iconisch en memorabel. Etiketten die je bijblijven.
![](https://gutsandglorious.nl/wp-content/uploads/2021/08/2000x1400_RomyLola_Sfeerbeeld_4.png)
![](https://gutsandglorious.nl/wp-content/uploads/2023/08/2000x1400_RomyLola_Sfeerbeeld_3.png)
![](https://gutsandglorious.nl/wp-content/uploads/2023/08/2000x1400_RomyLola_Sfeerbeeld_1.png)
Aandoenlijk, iconisch en memorabel
Een verhaal van twee hondjes. Romi en haar imaginary friend, Lola. Een optimistisch en toegankelijk design dat past bij de identiteit van de wijn.
![](https://gutsandglorious.nl/wp-content/uploads/2023/08/2000x1400_RomyLola_Sfeerbeeld_5.png)
![](https://gutsandglorious.nl/wp-content/uploads/2023/08/2000x1400_RomyLola_Sfeerbeeld_6.png)