brand & packaging design

welcome@gutsandglorious.nl
1 4

Distilled for true adventures

brand positioning • identity • packaging design
Uitdaging

Overzeese avonturen zijn visueel gemaakt door het gebruik van kompaslijnen (geïnspireerd op oude zeekaarten) te combineren met mysterieuze illustraties die stoere zeemansverhalen vertegenwoordigen.

De robuuste fles in combinatie met mooie foliedruk en elegante elementen in design makent het totaal krachtig, stoer en verfijnd.

‘De juiste koers varen’

Heldere navigatie

Vanuit dezelfde conceptgedachte als bij de premiumlijn creëerden wij ook een basislijn gedistilleerde dranken. De waterdiepten van zeekaarten vormen hier de visuele verbinding tussen de verschillende varianten en een platvorm voor duidelijke kleurcodering.

The bottle is the message

Een merk met historie opnieuw op de kaart zetten is natuurlijk het mooiste wat er is. Samen met Guts&Glorious zijn we voor Jumbo Slijterijen in dit avontuur gedoken. Naast een sterke nieuw basisrange van binnen-en buitenlands gedistilleerde producten voor Schuijtevaer, hebben we ook een premium lijn neergezet. Het is een prachtige familie van gedistilleerde dranken geworden waarbij elementen uit de nautische wereld in een modern jasje zijn gestoken. Aan elk detail is gedacht en dat kan alleen als er met heel veel liefde en passie aan een merk wordt samengewerkt. Trots op de samenwerking met Guts&Glorious en dit prachtige resultaat.
Sandra Rooijmans
Brand- en Design Manager
For the love of brands.