brand & packaging design

welcome@gutsandglorious.nl
1 4

Oprecht vakmanschap

brand identity • packaging design
Uitdaging

De merkpositionering ‘Oprecht vakmanschap’ is het fundament van een merkauthoriteit binnen de sapcategorie waar vertrouwen en vakmanschap leidend zijn. Passie en vakmanschap in een flesje. Geloofwaardig en verbindend over alle categorieën.

Groentje – Krachtsap – Ambachtelijk – Biologisch

Groentensap, gecombineerd met vruchtensap. Niet op de conventionele ‘puur natuur’ manier maar op een vrolijke, toegankelijke en dorstlessende manier. Optimistisch en kleurrijk en met een knipoog in de naam creëerden wij een sap voor iedereen!

‘De smaak van de natuur’

‘Passie en vakmanschap in een flesje’

Ongekende passie voor het vak is de gemene deler tussen Schulp en Guts&Glorious. Altijd gaan voor het hoogst haalbare. Wij brachten die passie en zorg voor kwaliteit samen in de verpakkingen.

tomaat – sinaasappel – peer – kers – rabarber

‘In je kracht staan’

Puur, krachtig en stevig van smaak. Dat zijn de krachtsappen van Schulp. Helend, genezend maar ook smaakvol in sauzen of gerechten. Wij lieten ons inspireren door oude medische posters en culinaire fotografie. Krachtig en smaakvol.
De toewijding van Guts&Glorious voor hun vak en het streven naar maximale kwaliteit is iets wat voor ons zeer herkenbaar is.
Albert Schulp en Jan Hennipman
For the love of brands.