Liefde voor lekker
brand identity • packaging designLiefde voor lekker wordt onderstreept op een onconventionele maar toch traditionele manier. We draaiden de rollen om. Ingrediënten voeren de boventoon in hun a-typische verhoudingen en het eindproduct is hier onderdeel van. Dit alles gepresenteerd in een fris en eigentijds kleurpalet. Met deze benadering hebben we Struik weer opnieuw op de kaart gezet.
Ingrediënten spelen de hoofdrol
Vanuit het hart van de Foodvalley
Twee generaties lang stond de fabriek van Struik met haar voeten in de klei van de Veluwe. Die Veluwse herkomst hebben wij door middel van illustraties op de verpakkingen tot leven gewekt.
‘gigantisch’ lekker
Het was een uitdaging om in een gemakscategorie zoals de conserven soepen een bewuste en gezonde uitstraling te creëren zonder geloofwaardigheid te verliezen. Je wilt je toegankelijkheid niet op het spel zetten en ook het gemak omarmen. Door traditionele elementen op een vernieuwende manier te hergroeperen ontstaat er een nieuw beeld zonder te vervreemden.