Way of life
identity • packaging design
Uitdaging
Bijzondere thee met een bijzonder verhaal. Geteeld, geoogst, geproduceerd en verpakt in Sri Lanka. Het logo van Tea of Life vertegenwoordigd de transparante herkomst in zijn woordbeeld aangevuld met illustraties van de verschillende facetten binnen het productieproces.
‘Van plant tot kopje’
Een rond verhaal
Het logo van Tea of Life neemt je mee over de gehele verpakking. Zo word je als consument verleidt om het verhaal achter Tea of Life te ontdekken. Zelfs de binnenkant van de verpakkingen geeft inzicht in de mooie missie van het merk.
Tea of Life staat voor kwaliteit en bijzonder verfijnde smaken. Het logo vertegenwoordigd dit per verpakking door mee te kleuren ter versterking van de smaakbeleving. Ook de illustraties van het proces van plant naar kopje passen zich per verpakking aan. Dit maakt elke variant uniek in zijn soort.
Jeanine Robbe - Sales & Marketing director
G&G hebben wij ervaren als een merk/design organisatie, die goed luistert naar de klant en sensitief aanvoelt wat het merk/verpakking nodig heeft om het maximale eruit te halen. De samenwerking was in één woord top!